14 načina da se izgubi težina


Svake godine ljudi pokušavaju sebe da obraduju sa očajnički pokušajem mršavljenja. Za prva tri meseca od nove godine  ljudi sebe izgladnjuju do ivica izdržljivosti do početka proleća. Tako nastvaljaju i za vreme proleća sa nemogućom borbom protiv protivnika kome nisu dorasli ne željom i srcem već znanjem. U većini slučajeva mnogi od ovih mučenika odustaju prihvatajući višak kilograma ka sudbinu koju ne mogu izbeći.

Gojaznost sa povećanom telesnom težinom je problem svakog destetog čoveka na svetu i svakog drugog čoveka u zapadnim zemljama. Gojaznost sa sobom nosi opasnost smanjenja kvaliteta i dužine životnog veka. Kontinuiranim istraživanjima i studijama ustanovljeno je da svaki čovek ima svoj metabolizam skalištenja masti, što je osnovno pravilo da nije svaki tip dijete pogodan za svakog čoveka. Međutim, nauka o nutricionističkoj genetici je otkrila kako možemo da bukvalno isključimo naše gene koji stimulišu gojaznost i da počnemo automatski da gubimo na težini. Ovaj način gubitka težine se zove 14 načina da se izgubi težina .

 

1.Brza jutarnja šetnja

Rano jutarnje sunce smanjuje rizik od dobijanja težine sinhronizacijom metabolizma i smanjivanjem delovanja gena koji goje. Fizička aktivnost pre doručka je najbolji način za sagorevanje kalorija. Vi ćete koristiti svu energiju uskladištenu u obliku masti umesto energije koju ste uneli obrokom u ovom slučaju doručkom.

 

2. Jedite musli za doručak

Musli u sebi ima obogaćena vlakna koji predstavljaju energetski dodatak vašoj ishrani. Ovaj obrok će vam dati dovoljnu količinu energije potrebne za taj dan i pomoći da izgubite sav holesterol zbog nerastvorivih vlakana. Najbolji način da zasladite ovaj obrok je da u njega dodate meda ili ubacite neko slatko voće. Kanadski studij je dokazao da obrok bogat nerasvorljivim vlaknima povećava nivo hormona gerlina koji kontroliše glad i smanjuje apetit.

 

3.Jedite više crvenog voća

Voćke koje imaju crvene plodove imaju veći nivo flavonoida, jedinjenja koja usporavaju skaldištenje masti u organizmu. Ove voćke su crno grožđe, lubenica, šljive, jagoda. U njima možemo naći veliku koncentraciju fenolnih jedinjenja koja su efikasna u reviziji masnih gena.

 

4.Avokado i jabuka – čudesni plodovi za mršavljenje

Avokado je bogat monozasićenim mastima veoma zdravim jedinjenjenima za srce koja smanjuju osećaj gladi. Ako jedete avokado za vreme podnevne užine veoma brzo možete da izgubite masti na stomaku. Sa druge strane jabuka sadrži sve prednosti crvenog voća i donosi drugačiji aspekt vašem planu za mršavljenje.  Jabuka smanjuje osećaj gladi i održava vaš stomak punim više sati. Sa unesenom jabukom vaše telo sagoreva mnogo više kalorija.

 

5.Prirodni sokovi kao dijetetski suplement

Proteini su esencijlni element za izgradnju mišića i gubitak masnih naslaga. Preporučuje se da umesto da konzumirate komercijalna pića, koristite vegetarijanske napitke kao dodatak ishrani u cilju sagorevanja masnih naslaga. Ovi sokovi mogu da budu kombinovani od voća i povrća i drugih hranjljivih vegetarijanskih sastojaka.

 

6.Jaja za energiju

Jedite sveža jaja jer su ona prebogata holinom. Ovaj mikroelemenat može poboljšati mišićnu strukturu vašeg organizma. Pokušajte konzumirati jaja za doručak na ovaj način i posle 3 nedelje ćete videti neverovatne rezultate.

 

7.Magično piće

Izbacite toksine iz organizma i na taj način ćete stimulisati proizvodnju enzima jetre umesto da trošite novac na skupocene preparate za gubitak težine. Umesto toga možete napraviti jednostavan zeleni čaj sa nekoliko kapi limuna koji ćete svakodnevno piti u cilju poboljšanja vašeg metabolizma i regulacije imunog sistema. Oni koji ne vole zeleni čaj mogu da se fokusiraju na konzumiranje vode. Svakog jutra u veliki bokal sveže vode dodati ceo isečen limun na komade i grožđe. Ovaj bokal bi treba da sadrži najmanje 12 čaša tečnosti koju ćete konzumirati u toku celog dana.

 

8.Dodajte proteine za snagu

Ako se osetite pomalo letargičnim i počnete da maštate za komercijalnim proizvodima prepunim šećera, ulja i soli znajte da ovi proizvodi mogu da unište vašu strategiju za mršavljenje. Da bi ste ugasili želju za ovim proizvodima, preporučujem vam da grickate nezaslađeno i nesoljeno sušeno voće, komade crne čokolade ili kikiriki koji je prepun mikronutijenata koji pomažu snižavanju aktivnosti gena za skladištenje masti.

 

9.Svakodnevni treninzi

Svakodnevno treniranje u teretani i naporni treninzi koji traju po sat vremena postepeno mogu da smanje vaš entuzijazam za mršavljenjem. Umesto toga ponekad preskočite trening a u večernjim satima uradite nekoliko serija trbušnjaka, u toku dana trčite polako ali što duže. Posle trčanja obavezno se istežite i posle šest nedelja ćete biti u formi bez potrebe za teretanom i teškim vežbama.

 

10.Suplementi za gubljenje težine-razmislite ponovo

Komercijalni suplementi za gubitak težine su efektivni dokle god ih koristite. Jednom kad prestanete da ih uzimate, dobićete više kila nego što ste imali. Jednostavni B kompleks vitamina je dovoljan za vaše dnevno snabdevanje probioticima i vitaminima. Preteranim unosom multivitamina smanjuje se snaga vašeg imunog sistema i počinju da odumiru vaše crevne bakterije, tako da vitamine i suplemente treba koristiti uz nadzor stručnog lica.

 

11.Izbegavajte sintetičku hranu

Sintetička hrana nikad neće biti dobra za vaše zdravlje, stomak i vaš metabolizam. Ako je neizdrživo želite, možete je uneti jednom mesečno, jedina stvar o kojoj morate voditi računa su zaslađivači i veštačke arome koje morate izbegavati.

 

12. Jedite zeleno

Povrće je najbolji izvor minerala i vitamina. Povrće je veoma zdravo za vaš organizam. Salate su najbolji izbor za gubitak telesne težine. Da biste bili zdraviji, izbegavajte začine za salatu koje možete kupiti u prodavnici nego ih sami spravljate koristeći jabukovo sirće, crni biber, maslinovo ulje i druge prirodne dodatke. Za veći unos proteina dodajte ribu ili piletinu salati zajedno sa zalenim povrćem. Osećaćete se prijatno a vaše stomak će biti pun zdrave hrane.

 

13.Belo meso

Riba je veoma bogata omega 3 masnim kiselinama. Ovo je vrsta mesa koja smanjuje masti i pojačava metabolizam. Preporučuje se da se jedu ribe ulovljene u prirodi a ne ribe odgajane na farmi. Ribe iz ribnjaka su hranjene sintetičkom hranom i ne mogu da vam donesu  očekivane rezultate.

 

14. Hrana iz vaše kuhinje umesto kupovnih obroka

Kuvanjem vašeg obroka postižete unošenje nepotrebnih aditiva, ulja, šećera i soli koje ćete verovatno zakačiti u nekom od restorana brze hrane. Koristite suncokretovo ulje prilikom kuvanja, sveže povrće, dobre začine i nikada nećete imati problema sa prekomernom kilažom.

 

Facebook komentari

copyright © 2017 WordPress Integration by Inveo