Čišćenje organizma za 10 dana


U narednom tekstu ću vam objasniti na koji način možete očistiti organizam i koju hranu možete koristiti u tu svrhu. Čišćenje organizma mogu takođe da koriste osobe koje žele da izgube višak kilograma jer je ovaj metod izuzetno efikasan za gubitak telesne težine, topljenje masnih naslaga a ujedno i za i detoksifikovanje organizma.

Pošaljite ovo stranicu vašim prijateljima, porodici bilo kome ko želi da očisti organizama i započne da se pridržava osnovnih pravila zdravog života.

Prvi korak gubitka težine je detoksikacija, čišćenje toksina iz kompletnog organizma. Toksini se sakuplaju i talože u ćelijama masnoće i veoma je teško ukloniti ih iz organizma. U ovom programu ćemo se usresrediti na gubitak težine a ujedno i na detoksikaciju organizma, koja će povećati energiju u vašem telu i ubrzati mnoge metaboličke procese, popraviti zdravlje i unaprediti kvalitet vašeg života.

Svež zeleniš je veom zdrav i lekovit. Detoksifikovaćete vaše telo eliminacijom određene hrane u roku od deset dana. Ovim protokolom nikad nećete morati da računate koliko ste kalorija uneli i da merite hranu. Unosom zdrave hrane vaše telo će samo po sebi kreirati sve potrebne sistemske procese za gubitak težine.

 


Desetodnevni plan za čišćenje organizma, sitemi i faze u ovom protokolu

– Puno čišćenje – unose se samo zeleni šejkovi, grickalice, voda/čaj

– Prilagođeno čišćenje – unose se dva zelena šejka za doručak i ručak, jedna obrok za večeru. Grickalice, vode/čaj

– Prekid čišćenja

– Ponavljanje i nastavak čišćenja

– Nastavak gubitka težine

 


Puno čišćenje

Ovaj deo dijete i unos hrane se sastoje od tri tipa hrane šejkova ili kašica, grickalica i vode/čaja.Kroz ovaj model ćete povećati vitalnost organizma i izgubiti između 5 i 7 kilograma.

Ne ostajte na ovom tretmanu duže od dve nedelje.

Zeleniš za šejkove koji se koristi za vreme ove dijete:

Svi sastojci treba da budu presni i tako da se konzumiraju. Koristite samo povrće za zelenim lišćem, voće i vodu.

Koristite tamno zeleno lisnato povrće: rukolu, zelenu cveklu, lišće šaragarepe, blitvu, kelj, maslačak, zelenu slatu, zelje, peršun, spanać, potočarku.

Uklonite stabljike da biste postigli bolji ukus. Rotirajte sav ovaj zeleniš u ishrani da ne povećate koncentraciju pojedinih štetnih alkaloida.

Zeleni šejkovi mogu da sadrže oko 40% lišća kao izvor proteina. Ako osećate veću potrebu za proteinima zbog teških treninga ili velike fizičke aktivnosti možete dodati jednu kašiku sportskog praškastog proteina u vaš blender prilikom pravljenja šejkova. Ova količina treba da bude korišćena jednom dnevno. Ovi šejkovi će pomoći prilikom ubrzavanja vašeg metabolizma. Mešavinu pravite bez mleka i koristite proteinski prah koji je biljnog porekla od pirinča, soje, konoplje a ne proteine surutke u prahu koji se dobija iz kravljeg mleka. Sve ove proteine možete pronaći u nutricionističkim prodavnicama.

Dodajte voće jabuke, banane, borovnice, grejfrut, mango, breskve, ananas, jagode. Ako ste dijabetičar ili imate kandidu, koristite voće sa niskom koncentracijom šećera, pratrite vaš nivo šećera u krvi. Konslultujte lekara pre ove dijete. Voće sa niskom koncentracijom šećera koje se preporučuje su jabuke, grejfrut, limun, višnje, borovnice, i šljive. Voće sa srednjom koncentracijom šećera su breskve, narandže, jabuke, nar i šljive. Voće sa visokom koncentracijom šećera je kajsija, lubenica, kivi, mango, papaja, banana, ananas, urme, smokve, suvo i sveže grožđe. Ne unosite previše voća.

Voće može da bude sveže ili zamrznuto. Koristite zrelo voće, ako nije zrelo pustite ga da sazri pre nego ga ubacite u blender.

Mogu da se dodaju superhrana kao što su maka i akai bobice

Mleveno lalneno seme može da se uključi u ovu dijetu.

Stevia se koristi kao zaslađivač u ovoj dijeti.

Koristite organski proizvedene namirnice koiko god je to moguće. Ako je moguće pronađite stalni izvor organske hrane, voća i povrća i redovno perite namirnice od pesticida pod tekućom vodom. Takođe možete koristiti ozonizatore za još kvalitetnije pranje voća i povrća.

Koristite flaširanu vodu za spravljanje vaših šejkova i za piće.

Uputstvo za zelene šejkove i njihovu upotrebu:

Svaki dan pijte po dve litre šejkova od zeleniša.

Koristite šejkove od gore navedeneog voća i povrća a ne sokove. Šejkovi ili kaše imaju u sebi više vlakana od sokova.Vlakna su izuzetno dobra za digestivni trakt.

Pripremite dovoljno šejka za ceo dan ujutru i po potrebi određenu količinu nosite sa sobom.

Ovakve šejkove čuvajte u frižideru što je više moguće.

Pijte 1/3 vaše dnevne doze svaka 3-4 sata ili smanjite vreme razmaka ako postanete zaista gladni

Žvaćite vaše šejk kašice što je više moguće da bi ste izbegli gasove u stomaku ili nadimanje

Bitno je da ih unosite na svaka tri četri sata da bi ste održavali vaš metabolizam u pogonu. Smanjiće vam se potreba za hranom ali opet vi ćete na ovaj način ubacivati gorivo u svoj organizam održavajući nivo energije koji je potrebna za vaše dnevne aktivnosti

Koristite blendere snage oko 1000 vati za pravljenje šejk kašica.

Možete da grickate jabuke, celer, šargarepu, krastavac u toku dana.

Ostale visokoproteinske grickalice su nezaslađeni puter od kikirikija, tvrdo kuvana jaja i razne semenke ( njih jedite u malim količinama)

Dnevna rutina:

Započnite svako jutro ispijanjem nekoliko čaša vode da biste nadoknadili tečnost koju ste izgubili u toku sna i da biste hidratizovali organizam.

Popijte jednu šolju čaja po izboru koji će detoksifikovati vaše bubrege i jetru. Dodajte steviju kao zaslađivač.

Veoma je bitno da pijete dosta vode u toku čišćenja organizma. Pijte minimum 8 čaša dnevno takođe u ovaj protokol može da se uključe i razne vrste voćnog čaja.

Prvih nekoliko dana ćete se osećati veoma gladni i to će vas iritirati. Grickajte gore navedene namirnice da biste zavarali glad i držite se striktno režima ishrane. Ako budete grickali svašta nećete izgubiti mnogo na kilaži.

Simptomi detoksifikacije su glavobolja,mučnina, umor, bolovi u mišićima, ponekad osip na koži, razdražljivost. Ako se siptomi budu veoma intezivni primenite sledeće:

Promenite odnos voća i zeleniša – za početak unosite 30% zeleniša i 70% voća a kao se stanje bude popravljalo pomerajte ovaj odnos ka više zeleniša a manje voća.

Hidratizujte se – pijte dosta vode da se poboljša proces čišćenja

Postepeno privikavajte svoj organizam na ovakav sistem ishrane. Započnite sa doručkom od zelenih šejkova i sa zdravim glavnim obrokom od salata za ručak. Izbegavajte šećer, meso, mlečne proizvode. Drugog dana uzimajte zeleni frape za doručak i ručak i salate za večeru. Dok već treći dan pređite na zelene šejkove koje ćete unositi po ceo dan.

Hrana koja se izbegava za vreme punog čišćenja organizma:

Izbegvajte krompir i povrće koje nema zeleno lišće.

Izbegavajte rafinisanu hranu poput rafinisanog šećera, rafinisane paštete, beli hleb.

Izbegavajte meso i mlečne proizvode.

Izbegavajte proizvode zbog kojih ćete dehidrirati kafu, pivo, sodu i gazirane sokove.

 


Prilagođeno čišćenje

Prilagođeno čišćenje sadrži dva zelena šejka ili kašice , jednu za doručak i jednu za večeru i jedan veoma zdrav obrok za večeru, grickalice vodu/čaj.

Prilagođeno čišćenje organizma koriste ljudi koji ne mogu da se pridržavaju punog čišćenja svih 10 dana ili ljudi koji ne žele previše da smršaju ali hoće da detoksifikuju organizam. Gubitak težine neće biti tako izražen kao kod punog čišćenja organizma ali možete očekivati da smršate između 2,5 i 5 kilograma u prvih 10 dana.

Ista se hrana konzumira kao i kod gore navedenog protokola ali postoje neke razlike koje ću navesti.

Za doručak i ručak dva zelena šejka i uveče jedan zdrav obrok.

Preporuka je da uzimate zeleni šejk ujutru i uveče a zdrav obrok za večeru, ali možete zameniti mesta bitno je da se pridržavate dva šejka i jedan obrok dnevno.

Pijte minimalno 8 čaša vode dnevno. Pijte čaj svako jutro.

Zdrav obrok koji ćete jesti jednom dnevno može da sadrži salatu, bareno povrće, ribu ili piletinu.

Hrana koja treba da se izbegava je ista kao i kod punog čišćenja organizma.

 


Prekid čišćenja

Nemojte odmah posle čišćenja organizma da jedete tvrdu hranu. Potrebno je 3 dana da bi vam se organizam prilagodio pređašnjem načinu ishrane. Salate su jako dobre za početak. Nastavite da pijete zelene šejkove i posmatrajte vaš organizam i uticaj hrane na njega. Za prva dva dana prilagođavanja posle čišćenja pijte zeleni šejk za doručak a za ručak i večeru jedite salatu sa povrćem pripremljenom na pari. Cilj je da unosite hranu koja je veoma laka za varenje. Ako odmah počnete da unosite čvrstu hranu vaš stomak će biti naduven a možete čak i da osetite grčeve. Treći dan možete započeti sa zelenim šejkom i  sa lakim obrocima za varenje, salatama i zdravim obrocima koje smo već naveli u predhodnom tekstu. Četvrti dan možete da počnete da unosite čvrstu hranu ali vodite računa da vaši obroci u početku budu laki za varenje.

Dobra je navika da svaki dan započnete sa zelenim šejkom za doručak da bi ste održavali gubitak težine ako vam je to bio cilj ovog metoda čišćenja organizma. Samo jedan zeleni šejk dnevno u zamenu za obrok će vam popraviti zdravstveno stanje i pomoći vam da se rešite viška kilograma. On će razdrmati vaš metabolizam i ubrzati ga a ujedno će vam dati više energije za poslove koje obavljate u toku dana.

 


 

Ponavljanje i nastavak čišćenja

Ne preporučuje se da puno čišćenje bude duže od 14 dana. Ukoliko nastavite rizikujete da vam se uspori metabolizam tako da je potrebno napraviti pauzu sa ovim tretmanom i ponovo započeti sa unosom čvrste hrane.U nastavku teksta ćemo vam objasniti kako da uspešno smanjite višak kilograma i posle prestanka programa punog čišćenja organizma. Ovaj tretman je samo početak programa za gubitak telesne težine. Posle čišćenja od 10 dana gubitak od jednog kilograma nedeljno je normalan i zdrav, sve preko toga može da izazove ozbiljne zdravstvene probleme i nije zdravo za vaš organizam. Detoksikacija ne treba da se koristi kao dugoročna dijeta ona je samo uvod u dijetu za gubitak telesne težine.

 


Kako nastvaiti sa gubitkom težine posle desetodnevnog čišćenja

Da biste nastavili sa gubitkom jednom kilograma nedeljno,kombinujte 2 zelena šejka dnevno i jedan zdravi visokoproteinski obrok.

Ostale preporuke za gubitak težine:

Jedite veliku porciju salate svaki dan koja sadrži mnogo povrća i zeleniša.

Pijte minimalno jedan zeleni šejk svaki dan. Možete dodati u njega proteine, spirulinu, ulje kokosovog oraha i polen da biste pojačali imuni sistem.

Unosite proteine sa svakim obrokom. Iako jedete karbohidrate unosite proteine sa njima.Pravilo je da proteini budu 50% unosa u odnosu na karbohidrate.

Izbegavajte šećer, so i nezdrave masti.

Ograničite unos crvenog mesa na 2-3 puta nedeljno

Unesti minimalno 30 grama vlakana dnevno.

Jedite od 4-5 puta dnevno

Kupujte organsku hranu koliko god je to moguće.

Pijte dosta čiste vode

Pijte što više zelenog čaja umesto kafe.

Nemojte se previše nervirati!

Gubitak težine – šta jesti da biste smanjili težinu

Životinski proteini:

Riba- som, bas, iverak, haringa, sardina, škampi, pastrmka, tuna, losos

Plodovi mora – lignje, školjke, jaztog, kamenice

Ptice – piletina bez kožice, ćureće belo meso

Povrće:

Asparaugus, avokado, brokoli, prokelj, kupus, šargarepa,karfiol, krastavac,beli luk,tikvice,paradajz,zelena paprika,rotkvice, grašak, peršun, masline, pečurke, zelena salata, boranija, beli luk.

Voće:

Generalno svo voće je zdravo. Ako želite da smršate a dijabetičar ste najbolje da konzumirate povrće sa manjom koncentracijom šećera.

Žitarice:

Ječam, hejda, kokosovo brašno, ovas, divlji pirinač

Semenje/mahunarke:

Crni pasulj, boranija, leblebije, grapšak, beli pasulj

Mlečni proizvodi

Belance, bademovo mleko, kokosovo mleko, mleko konoplje,kozje mleko, vegetarijanski puter bez mleka

Košpice

Bademi,brazilski orah,indijski orah, kendra, lešnik, kikiriki, pistaći, seme bundeve,susam, suncokret

Ulja

Maslinovo ulje, kokosovo ulje, riblje ulje, laneno ulje, ulje od susama

Zaslađivači

Stevia, sirup od agave, med

Začini

Jabukovo sirće, crni biber, ljuta paprika, crni luk, origano, ruzmarin majčina dušica, kukurma

Ova dijeta smanjuje rizik od alergija , opstipacije, usporenih creva, manjka energije, glavobolja, nesanice, hroničnog bola, infekcija u organizmu.

Prilokom početka ovakve dijete konsultujte svog lekara.

Facebook komentari

copyright © 2016 WordPress Integration by Inveo